piątek, 24 maja 2013

Piątek Piąteczek Piątunioooo! :)

W końcu wyczekiwany weekend! Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to będzie pracowity weekend. Czeka mnie napisanie kolejnego rozdziału pracy licencjackiej- wyniki badań, czyli najcięższy etap pisania... Ale mam nadzieje, że najpóźniej w niedziele wieczorem wyśle gotowe wyniki promotorowi. Poza tym, jestem cały czas w trakcie odbywania ośmiotygodniowych praktyk, ale już prawie meta, bo zostało tylko 1,5 tygodnia! :) A potem kumulacja... Egzamin zawodowy i obrona, boję się jak nie wiem!

A póki co dla zrelaksowania upiekłam moje ulubione ciastka owsiane z malinami... :)

Ciastka owsiane z malinami

Skład:

garść malin (mogą być mrożone)
60g masła
125g cukru (użyłam brązowego)
1 jajko
60g mąki
szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
170g płatków owsianych (użyłam zwykłych)

Przygotowanie:

1. W misce ucieramy masło z cukrem do momentu, aż powstanie gładka masa. Dodajemy jajko i nadal ucieramy.
2. Do masy przesiewamy mąkę, proszek do pieczenia i sól. Mieszamy.
3. Dodajemy płatki owsiane. Mieszamy delikatnie drewnianą łyżką i na końcu dodajemy maliny, tak aby wszystkie składniki się połączyły.
4. Przygotowujemy blachę wyłożoną papierem do pieczenia i rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni. Wykładamy na blachę ciasto, formując okrągłe porcje. Pieczemy ok. 15 min.

VOILA! 




SMACZNEGO I PRZYJEMNEGO WEEKENDU! :)

Karola.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz