sobota, 13 kwietnia 2013

Lekko pikantny KREM Z POMIDORÓW.

Jak mija Wasza sobota? Bo moja bardzo leniwie... Cały tydzień, codziennie po 8 godzin chodziłam na praktyki, więc dzisiaj się lenie :) Nie chciało mi się nic bardziej skomplikowanego wymyślać na obiad, więc zdecydowałam się na KREM Z POMIDORÓW! To jedna z moich ulubionych. Pierwszy raz jadłam ją parę lat temu w Krynicy Zdrój i się zakochałam. Postanowiłam ją w miarę odtworzyć po swojemu.



ZUPA KREM Z POMIDORÓW

Skład:
2 puszki pomidorów razem z zalewą.
2-3 duże ząbki czosnku (zależy jak ostrą zupę chcecie uzyskać)
1,5 łyżki oliwy
świeża bazylia
sól, pieprz, chilli, szczypta vegety.

Przygotowanie:
1. Czosnek kroimy w drobne paseczki. Na dno garnka wylewamy oliwę i podsmażamy czosnek (uważamy, żeby się nie przypalił!!).
2. Dodajemy do garnka pomidory razem z zalewą i gotujemy. Wrzucamy sporo listków świeżej bazylii, szczyptę soli, świeżo zmielony pieprz, chilli i jeśli uznajecie vegete to ją również. Doprowadzamy do wrzenia i mieszamy.
3.Po ok.4 min. odstawiamy z ognia, blendujemy i GOTOWE!

VOILA! :)


Smacznego i Przyjemnego weekendu! :)

Karola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz